У Mercedes-AMG чудово розуміють, наскільки складно зробити електромобіль по-справжньому захопливим для водія. Багато виробників намагалися, але лише одиницям вдалося досягти успіху. Тому німецький бренд вирішив піти нетривіальним шляхом, щоб завоювати серця прихильників двигунів внутрішнього згоряння, імітуючи ключові аспекти їхньої роботи, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

Технічний директор Mercedes Group Маркус Шефер офіційно підтвердив, що майбутній електричний седан AMG GT отримає систему імітації перемикання передач, подібну до тієї, що використовується в Hyundai Ioniq 5 N. Мета — максимально точно відтворити відчуття від керування бензиновим автомобілем.

«Як автомобіль відчувається з точки зору шуму, рівня звуку, вібрацій, перемикання передач? Він має торкатися вашої емоційної сторони. Якщо цього не відбувається, він не виконує свою роботу. Саме це роблять автомобілі AMG, і саме це ми крок за кроком перенесли в цей проєкт», — зазначив Шефер.

Чутки про подібну технологію ходили давно, адже на концепті Vision AMG були помітні підкермові пелюстки, а в соціальних мережах з’являлися тизери з симуляцією перемикань. Тепер це підтверджено на найвищому рівні. Такий підхід має сенс для спортивного електромобіля, особливо в поєднанні з синтезованим звуком двигуна. Без імітації коробки передач виникає дисонанс, як у випадку з Dodge Charger Daytona, де його фальшивий V8 звучить так, ніби він під’єднаний до варіатора.

Щоб досягти максимальної автентичності, серійний електричний AMG GT отримає динаміки, вбудовані навіть у фари, для відтворення фірмового реву V8. Один з топменеджерів бренду навіть наважився на гучну заяву, назвавши цю електричну силову установку «найкращим V8, який ми коли-небудь розробляли».

За шалену динаміку відповідатимуть три аксіально-потокових двигуни від британської компанії Yasa: два на задній осі та один на передній. Концепт-кар Vision AMG розвиває приголомшливі 1340 кінських сил, і очікується, що серійна версія буде дуже близька до цього показника. За словами Шефера, ці двигуни є ключовим елементом для задоволення високих очікувань покупців.

«Автомобіль має бути автентичним у потужності, керованості та поведінці на треку. Але AMG — це також емоційний досвід з акустичної точки зору, і саме цього варто очікувати від цієї машини», — підкреслив він. Водночас Шефер визнав, що «пересадити затятих фанатів V8 на електромобіль — це справжній виклик», додавши, що «звичайний електрокар для цього не підходить».

Читайте також, чому BMW відкликає десятки тисяч електрокарів.

Exit mobile version