Італійський автовиробник Fiat анонсував несподіваний та безпрецедентний крок: компанія розпочне виробництво нового гібридного Fiat 500 вже в листопаді, причому цей автомобіль буде побудований на платформі електричної моделі 500e та оснащений шестиступінчастою механічною коробкою передач, інформує Автопілот з посиланням на Autocar.

Таке рішення встановити двигун внутрішнього згоряння в шасі, розроблене для електромобіля, є унікальним для європейської автомобільної промисловості. Воно було продиктоване двома ключовими викликами, з якими зіткнувся концерн Stellantis. По-перше, це необхідність збільшити обсяги виробництва на заводі Мірафіорі в Турині на тлі низьких продажів електричного 500e та його спортивної версії Abarth 500e.

Слабкий попит на електричну версію змушував Fiat неодноразово призупиняти виробничі лінії протягом минулого року. Запуск гібридної модифікації розглядається як рятівний круг для підприємства, що дозволить завантажити його потужності. Планується, що з конвеєра щорічно сходитиме понад 100 тисяч примірників нової моделі, доступної як у кузові хетчбек, так і кабріолет.

Другою причиною стало припинення виробництва попереднього бензинового Fiat 500. Ця модель, яка була на ринку 17 років і становила левову частку продажів, не відповідала новим вимогам Євросоюзу щодо кібербезпеки. Проведення дорогої процедури повторної омологації для застарілої моделі було визнано економічно недоцільним, що й змусило компанію шукати альтернативне рішення.

Під капотом нового гібрида розміститься знайомий силовий агрегат — 1,0-літровий трициліндровий двигун сімейства Firefly з технологією м’якого гібрида. Цей самий мотор вже успішно використовується на попередньому поколінні Fiat 500, а також на моделі Fiat Panda, довівши свою надійність та ефективність.

Візуально гібридний 500 буде практично ідентичним своєму електричному аналогу. Єдина помітна відмінність — це перероблена решітка радіатора в передньому бампері, яка необхідна для забезпечення достатнього потоку повітря для охолодження бензинового двигуна. В іншому автомобіль зберіг сучасний та елегантний дизайн електричної версії.

Інтер’єр також повністю запозичений у Fiat 500e. Це означає, що покупці отримають сучасний салон з великим 10,25-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи Stellantis. Крім того, на приладовій панелі з’явилася більша за розміром ніша для зберігання речей, а важіль перемикання передач розташований високо, поруч із кермом, як це було в попередньому бензиновому Fiat 500.

Таким чином, Fiat робить прагматичний хід, реагуючи на поточні ринкові умови та попит споживачів. Замість того, щоб повністю відмовлятися від популярної моделі з ДВЗ, компанія знаходить інноваційний спосіб продовжити її життя, використовуючи сучасну платформу. Цей крок не лише підтримає виробництво на історичному заводі, але й запропонує покупцям стильний, економічний та технологічно сучасний автомобіль за доступнішою ціною порівняно з електрокаром.

Exit mobile version