Компанія Porsche офіційно анонсувала значне оновлення своєї флагманської лінійки: наступне покоління 911 Turbo S отримає гібридну силову установку. Цю інформацію підтвердив генеральний директор Олівер Блюме під час звіту про прибутки за перше півріччя, зазначивши, що прем’єра новинки відбудеться до кінця поточного року, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.
Хоча для багатьох ця новина не стала несподіванкою, тепер вона отримала офіційний статус. Електрифікація Turbo S є логічним кроком після дебюту оновленого 911 GTS, який вже оснащений інноваційною системою T-Hybrid. Основою для майбутньої гібридної системи стануть акумулятори від компанії Varta, а точніше від її підрозділу V4Drive GmbH, який нещодавно перейшов під контроль Porsche. Це стратегічне придбання дозволяє автовиробнику поглибити контроль над ключовими компонентами для своїх гібридних моделей.
У моделі GTS вже використовуються циліндричні елементи живлення від V4Drive, які забезпечують роботу компактної батареї ємністю 1.9 кіловат-години. Очікується, що аналогічна, але потужніша технологія буде застосована і в Turbo S. Олівер Блюме пообіцяв, що компанія активно інвестує в розробку нових похідних моделей, щоб зробити їх “трохи швидшими” за попередників. Однак за збільшення потужності доведеться платити зростанням ваги. На прикладі GTS, гібридні компоненти додали близько 47 кілограмів до загальної маси автомобіля.
Нинішнє покоління 911 Turbo S у версії 992.1 і без того не можна назвати слабким. Його 3.8-літровий опозитний двигун із подвійним турбонаддувом видає вражаючі 640 кінських сил. Гібридна система, безсумнівно, підніме цю планку ще вище, але інженерам доведеться шукати способи компенсувати додаткову вагу, щоб зберегти фірмову керованість спорткара. Також ходять чутки, що електрифікацію може отримати і ще більш екстремальна версія GT2 RS, яка традиційно з’являється ближче до кінця життєвого циклу моделі.
Разом з тим, Porsche продовжує реорганізацію свого модельного ряду. Було підтверджено, що виробництво бензинових версій 718 Cayman та Boxster завершиться вже у жовтні цього року. На зміну їм прийдуть повністю електричні наступники, хоча їх дебют було відкладено. Спочатку планувалося, що електричні спорткари з’являться раніше за електричний Cayenne, але тепер пріоритети змінилися, і великий позашляховик вийде на ринок першим у 2026 році.
Цей перехід є досить ризикованим кроком для сегмента 718, адже двигун, навіть чотирициліндровий, завжди був серцем цих автомобілів та ключовим фактором привабливості для клієнтів. Перехід на повністю електричну тягу означає не лише зміну силової установки, а й остаточну відмову від механічної коробки передач у цьому модельному ряду, що стане кінцем цілої епохи для пуристів бренду. Таким чином, Porsche впевнено рухається у бік електрифікації, жертвуючи деякими традиційними цінностями заради майбутніх технологій.