Компанія BMW представила M4 CS, який заповнив порожнечу між моделями Competition та CSL. Цей дводверний автомобіль оснащений 543-сильним шестициліндровим двигуном з подвійним турбонаддувом. Піковий крутний момент становить 649 Нм. У комплектацію входить система повного приводу BMW MxDrive.

Автоматична восьмиступінчаста коробка передач Steptronic доступна єдиним варіантом, і розгін від 0 до 96 км/год займає 3,2 секунди. Максимальна швидкість обмежена 302 км/год. Усі ці показники повністю відповідають моделі M3 CS.

За словами BMW, маса автомобіля зменшилася на 45 кг порівняно з M4 Competition завдяки використанню армованого вуглецевим волокном пластику у численних панелях кузова, включаючи капот, передній спліттер та задній дифузор. Центральна консоль, підрульові пелюстки та інші елементи внутрішнього оздоблення також виготовлені з легкого матеріалу. Стандартні сидіння M Carbon стали легшими, а вихлопна система BMW втратила ваги на 4 кг.

На трасі Нюрбургринг автомобіль показав офіційний час 7 хвилин 21,99 секунд — трохи повільніше, ніж хардкорний CSL. BMW пропонує як безкоштовну опцію трекові шини. Вони встановлюються на комплект легкосплавних дисків M, які доступні в чорному або золотому кольорі, розміром 19 дюймів спереду і 20 дюймів ззаду.

Автомобіль має характерний чорний салон з червоним оздобленням, рясним шкірою та алькантарою. Кольори кузова на момент випуску обмежені Riviera Blue або Frozen Isle of Man Green, які контрастують з вуглецевим волокном та жовтими ходовими вогнями у фарах.

Ціна починається від 124675 доларів, що на 35200 доларів вище, ніж вартість M4 Competition xDrive. Виробництво розпочнеться у липні, а постачання заплановано на пізніший період цього року.

Exit mobile version