Концерн Jaguar Land Rover (JLR) готується до масштабного оновлення модельного ряду, і центральне місце в цій стратегії займає абсолютно новий середньорозмірний Range Rover, що базуватиметься на передовій платформі Electric Modular Architecture (EMA). Цей електромобіль обіцяє не лише футуристичний дизайн, але й революційні технологічні рішення, інформує Автопілот з посиланням на Auto Express.

Наразі залишається відкритим питання, чи буде новий позашляховик виключно повнопривідним, чи JLR запропонує версію з одним електродвигуном для максимального запасу ходу. Такий варіант гармонійно поєднувався б із витонченим, орієнтованим на асфальт силуетом автомобіля. Щоб витиснути максимум кілометрів із батареї, інженери приділяють особливу увагу аеродинаміці кузова. Окрім того, буде реалізовано режим керування однією педаллю, що дозволить максимально ефективно використовувати систему рекуперативного гальмування.

Попри елегантний вигляд, компанія не збирається йти на компроміси щодо легендарних позашляхових можливостей бренду. Електричний Range Rover отримає фірмову систему Terrain Response, яка оптимізує роботу повного приводу та шасі для подолання піску, трави, гравію та снігу. Автомобіль зможе долати скелясті ділянки та форсувати броди глибиною до 900 мм, що відповідає показнику версій із двигунами внутрішнього згоряння.

Інженери JLR, які працюють над проєктом вже понад п’ять років, особливо натхненні точністю керування, яку забезпечують електродвигуни. Вони здатні миттєво розвивати високі оберти та гальмувати кожне колесо окремо для контролю пробуксовки. Фірмове програмне забезпечення Integrated Traction Management виявляє та усуває ковзання в 100 разів швидше, ніж будь-яка механічна система, адже швидкість реакції електродвигуна набагато вища, ніж у ДВЗ.

Ключову роль у позашляхових характеристиках відіграватиме абсолютно нова електронна архітектура, насичена датчиками та обчислювальними потужностями. Вона принесе переваги й на звичайних дорогах. Платформа EMA розрахована на впровадження систем асистованого водіння рівня Level 2+, що, ймовірно, включатиме функцію руху по автомагістралі без допомоги рук водія та розширені можливості автономного паркування. Сучасна система зв’язку дозволить оновлювати програмне забезпечення та додавати нові функції «по повітрю» (OTA).

Зазначається, що архітектура EMA оптимізована для максимального збільшення внутрішнього простору та комфорту, попри похилу лінію даху. Водночас водійське місце збереже традиційну для Land Rover «командирську» посадку, що забезпечує чудовий огляд. Запуск виробництва заплановано на весну 2026 року. Поточна модель Velar з бензиновими, дизельними та гібридними двигунами коштує від £55,000. Очікується, що ціна на її електричного наступника, враховуючи нові технології, стартуватиме з позначки близько £65,000. Цей запуск стане гучним сигналом про початок нової ери для компанії.

Exit mobile version