Уявіть собі 2017 рік. Навколо Volkswagen вирує скандал “Дизельгейт”, і компанія відчайдушно намагається змістити фокус уваги на свою нову лінійку електричних концептів ID. У той час як громадськості представляли майбутні масові моделі, за зачиненими дверима дизайнерської студії народжувався значно більш захопливий проєкт — справжній спортивний автомобіль, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

Раніше неопубліковані ескізи демонструють сміливе бачення потенціалу платформи MEB. Нещодавно представник відділу дизайну та концепт-карів Štěpán Řehák поділився в соцмережах вражаючими малюнками повністю електричного спорткара. Цей проєкт, розроблений дизайнером Тібором Юхасом, мав на меті віддати шану легендарній моделі SP2 — власному спортивному купе Volkswagen із 1970-х років.

Оригінальний SP2, розроблений та вироблений у Бразилії, базувався на платформі Type 3 для зниження витрат і мав задньомоторну, задньопривідну компоновку. Його духовний наступник, хоч і нереалізований, мав замінити двигун з повітряним охолодженням та чотириступеневу механічну коробку передач на електричний мотор. Ймовірно, він також розташовувався б позаду, оскільки всі автомобілі на платформі MEB є задньо- або повнопривідними.

Хоча дизайн оригінального SP2 не належав Джорджетто Джуджаро, новий концепт черпав натхнення у роботах легендарного майстра, який створив перші Golf, Passat, Scirocco та Jetta. У своїй публікації Tibor розкрив бачення свого ескізу: “Моя пропозиція SP2 народилася з чистої інтуїції. Вона передбачала електричне майбутнє, засноване на прогресі, але глибоко вкорінене в класичних цінностях. Моя мета була ясною: будувати майбутнє, не втрачаючи того, що нас визначає”.

Однак низьке купе з м’язистими колісними арками так і не вийшло за межі креслярської дошки. У Volkswagen були важливіші справи, ніж запуск продукту, який зрештою став би нішевим. Замість цього компанія зосередилася на масових електромобілях, таких як ID.3, ID.4, ID.5 та ID.7. Попри це, вони знайшли час для експериментів, випустивши ID. Buzz, але спортивний автомобіль, на жаль, залишився на полиці.

Цей безіменний спорткар — не перший захопливий концепт від VW, який так і не дійшов до серійного виробництва. Оскільки ми згадали “Дизельгейт”, дехто може пригадати BlueSport 2009 року — середньомоторний родстер із 2,0-літровим дизельним двигуном. Перед ним був EcoRacer 2005 року, ще один дизельний концепт. А у 2014 році з’явився XL Sport, оснащений V-подібним двигуном від Ducati Superleggera. Та всі вони тьмяніють у порівнянні з легендарним W12.

З огляду на наближення європейської заборони на продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, для VW вже занадто пізно випускати новий бензиновий спорткар. Проте цей духовний наступник SP2 дає проблиск надії, що спеціалізована спортивна модель колись може з’явитися. Вольфсбург пообіцяв перенести шильдики GTI та R в електричну еру, але окремий спорткар у стилі цього двоверного концепту був би ще більш захопливим.

Звісно, він не продавався б так добре, як хетчбек, не кажучи вже про кросовер. Але такий автомобіль міг би зробити дива для іміджу бренду VW після років репутаційних втрат. Audi готується до свого “другого пришестя TT”, тож, можливо, настав час і для її масового побратима зробити подібний крок?

Читайте також, чому китайські автовиробники майже не відкликають машини.

Exit mobile version