Існує думка, що мова душі — це сміх. Проте, кожен, хто чув лють 12-циліндрового двигуна Lamborghini Miura P400 на повних обертах, знає, що це не так. Справжня мова душі — це ревіння італійського V12. Щасливчики, яким довелося керувати цим шедевром на межі його можливостей, ділилися зі світом його славою. Навіть ті, хто перетворює Miura на експонат у вітальні, заслуговують на прощення, адже хто з нас може засуджувати бажання милуватися цим автомобілем за ранковою кавою, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Але навіть серед обраних є різні рівні везіння. Стандартна Miura з 350 кінськими силами є достатньо бажаною, а 370-сильна Miura S — ще більш привабливою. Та існує вершина, Еверест середньомоторного шедевра Lamborghini — 385-сильна Miura SV. Ці дві літери, «SV», стали символом версії автомобіля, що виходить за межі початкового задуму. Вона потужніша та атлетичніша за своїх «звичайних» братів. Точні цифри виробництва встановити складно, але загальновизнано, що було випущено лише 150 екземплярів Miura SV.

https://www.youtube.com/watch?v=NtH7V86sElM

Тут і постає питання: що ж означає «SV»? Найчастіше можна почути, що це скорочення від Super Veloce, тобто «супершвидкий». Можливо, Ферруччо та його команда надихнулися Ferrari 500 Superfast, але вирішили зберегти італійську автентичність? Пізніші моделі Lamborghini справді були SuperVeloce, але у випадку з Miura все складніше. Насправді, на цій моделі літери SV означали Spinto Veloce, що можна перекласти як «підштовхнутий до швидкості» або «форсовано швидкий».

Історія походження SV може бути дещо заплутаною. Хоча цей суфікс з’являється на багатьох спеціальних моделях Lamborghini, він не завжди розшифровується однаково. Розглядаючи Miura SV, варто пам’ятати, що прямий переклад часто не передає повного значення. Слово «spinto» означає більше, ніж просто «підштовхнутий» автомобіль, і несе в собі більше конотацій, ніж слово «тюнінгований». Скоріше, «spinto» вказує на внутрішній імпульс, порив, як демонструє приклад з Кембриджського словника: «Si sentì spinto a perdonarlo», тобто «Він відчув спонукання пробачити його». У більш розмовному, образному вживанні, «spinto» може означати щось пікантне або ризиковане.

Однак, імовірно, Lamborghini обрала слово «spinto» через його музичні асоціації. В опері, яка є досить популярною в Італії, голос «спінто-сопрано» або «спінто-тенор» здатен без зусиль пробиватися крізь звучання великого оркестру. Він важчий за ліричний, але легший за драматичний. У термінах Lamborghini, модель SV може випередити менш потужні автомобілі, але не є настільки зухвалою та інтенсивною, як повноцінний гоночний болід.

Хоча Countach так і не отримав версії SV, Diablo пощастило більше. Перший Diablo SV з’явився на Женевському автосалоні 1995 року. Потужність зросла з 492 до 510 к.с., автомобіль отримав збільшені передні гальма, додаткові повітроводи для їх охолодження та регульоване заднє антикрило. Цього разу SV розшифровувалось як Sport Veloce, тобто «спортивний та швидкий».

Наступником став Murciélago, який відкрив еру володіння Lamborghini концерном Audi/Volkswagen Group. Його топова версія не мала часу на пробіли: SV тепер означало SuperVeloce. Якщо оригінальний Murciélago мав 571 к.с., а пізніший LP 640 — 632 к.с., то флагман вимагав більшого. Так у 2009 році з’явився Murciélago LP 670-4 SuperVeloce з 661-сильним монстром під капотом.

Проте надмірності ніколи не буває достатньо. У 2016 році Lamborghini випустила 740-сильний Aventador LP 750-4 SuperVeloce. Згодом з’явився ще більш екстремальний 759-сильний SVJ. Він був настільки швидким, що дизайнери, здається, навіть не встигли додати до назви традиційні індекси. Що стосується літери «J» в SVJ, то вона означає Jota. Ця назва походить від тест-пілота Lamborghini Боба Воллеса, який хотів створити найекстремальнішу Miura. Він звернувся до Додатка J міжнародних гоночних правил і запозичив цю літеру для свого «J-car» — серйозної гоночної версії Miura, яка, щоправда, так ніколи і не брала участі в перегонах.

Exit mobile version