Бренд Smart, який багато хто асоціює з мініатюрними міськими автомобілями, давно трансформувався. Після створення у 2019 році спільного підприємства між Mercedes та Geely, виробництво перемістилося до Китаю, а модельний ряд поповнився значно більшими автомобілями, як-от середньорозмірний кросовер #5. Однак тепер компанія вирішила повернутися до свого коріння, анонсувавши відродження легендарної моделі ForTwo під новою назвою #2, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

Новий міський автомобіль, поява якого запланована на кінець 2026 року, ознаменує повернення Smart до А-сегменту. Він базуватиметься на абсолютно новій платформі, розробленій спеціально для ультракомпактних машин. Дизайн новинки створюється фахівцями Mercedes, тоді як виробництво, аналогічно до інших сучасних моделей Smart, буде налагоджено в Китаї. Це буде суто двомісний автомобіль, створений для підкорення міських джунглів.

Наразі інформації про можливий вихід моделі на ринок США немає, натомість крихітний електричний хетчбек буде доступний у Китаї, Європі та на кількох інших ринках. Компанія позиціює себе як «винахідник оригінального міського автомобіля» і обіцяє, що нова модель збереже філософію свого попередника, пропонуючи максимальну маневреність та компактність.

Перші тізерні зображення натякають, що Smart #2 успадкує дивакуватий, але впізнаваний силует ForTwo. Водночас дизайн стане більш кутастим, відмовившись від округлих поверхонь попередніх поколінь. На відміну від деяких інших моделей бренду, які пропонувалися з двигунами внутрішнього згоряння, #2 буде виключно електричним. Використання спеціалізованої платформи дозволить інженерам ефективніше організувати внутрішній простір, зробивши салон просторішим без збільшення зовнішніх габаритів.

Варто зазначити, що більшість європейських автовиробників покинули А-сегмент. Volkswagen e-up! та його аналоги від Skoda та SEAT давно зняті з виробництва. Хоча VW планує випустити модель ID.1, очікується, що вона буде значно більшою за Smart #2. Це створює для новинки унікальну ринкову можливість.

На тлі загальної тенденції до збільшення розмірів автомобілів, поява нової компактної моделі є справді гарною новиною. Завдяки значному прогресу в технологіях акумуляторів, новий електрокар повинен легко перевершити скромний запас ходу старого EQ ForTwo, який становив 119-135 км за циклом WLTP. Очікується, що колеса знову будуть максимально рознесені по кутах, що забезпечить довгу колісну базу відносно загальних розмірів і дозволить розмістити містку батарею.

Головним питанням залишається ціна. Очікується, що вартість Volkswagen ID.1 в Європі стартуватиме з позначки близько 20 000 євро. Крім того, у 2026 році Renault повертає на ринок модель Twingo у вигляді невеликого електромобіля, ціна якого буде навіть нижчою за 20 000 євро. Якщо Smart #2 виявиться суттєво дорожчим, одного лише шарму та культового статусу може виявитися недостатньо, щоб переманити покупців від більш практичних п’ятидверних конкурентів.

Exit mobile version