Багато хто вважає, що такий преміальний автовиробник, як Mercedes-Benz, зосереджений радше на якості, аніж на кількості. Однак навіть у Штутгарті розуміють: щоб залишатися на плаву, потрібно продавати багато автомобілів. І компанія успішно з цим справляється, реалізувавши минулого року майже 2,4 мільйона автомобілів по всьому світу, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

До настання ери кросоверів беззаперечним лідером продажів довгий час вважався C-Class. З моменту своєї появи було продано понад 9 мільйонів екземплярів цієї моделі, що робить її абсолютним рекордсменом за загальним обсягом реалізації серед усіх іменних лінійок бренду. Проте варто зазначити, що C-Class пройшов через п’ять поколінь і численні редизайни, тому сучасні версії мають мало спільного з оригіналом.

Якщо ж говорити про модель, що продавалася на одній платформі найдовше і досягла колосальних обсягів, то тут першість належить легендарному сімейству W123. Цей автомобіль, який випускався з 1976 по 1985 рік, став справжнім символом епохи. W123 — це внутрішнє заводське позначення шасі, а самі автомобілі маркувалися літерно-цифровими кодами, що вказували на об’єм двигуна, тип кузова та вид пального. Наприклад, індекс 280 TE означав універсал з 2,8-літровим бензиновим двигуном з електронним впорскуванням палива.

За своїми габаритами W123 був відносно невеликим, седан був лише на дюйм довшим за сучасну Honda Civic. Попри це, Mercedes-Benz вдалося оснастити його передовими для того часу опціями: люком у даху, шкіряними сидіннями, круїз-контролем та оздобленням з натурального дерева. Базова модель 230 у 1976 році коштувала трохи менше 11 000 доларів, що в перерахунку на сьогоднішні гроші становить приблизно 64 000 доларів.

Загалом за десять років виробництва було доступно близько 30 різних конфігурацій. Тривалий виробничий цикл, різноманітність версій та культовий дизайн від Бруно Сакко дозволили компанії продати близько 2,7 мільйона автомобілів на шасі W123. Невдовзі ці машини завоювали репутацію неймовірно витривалих. Один з екземплярів, 240D, що працював як таксі в Іспанії, наїздив рекордні 4,35 мільйона миль.

Однак часи змінюються, і сьогодні пальму першості утримують кросовери. На ринку США позашляховик GLE значно випереджає найпопулярніший седан бренду. Востаннє C-Class лідирував за річними продажами в США ще у 2017 році, коли було реалізовано 77 447 екземплярів. Вже у 2018 році GLE вирвався вперед і з того часу не поступається своїми позиціями, продавши з моменту запуску у 2015 році майже 530 тисяч одиниць.

Такий успіх цілком логічний, якщо поглянути на оснащення та характеристики GLE. Цей середньорозмірний SUV у стандартній комплектації пропонує панорамний дах, підігрів передніх сидінь, кермо з електрорегулюванням та високотехнологічну інформаційно-розважальну систему MBUX з двома 12,3-дюймовими екранами. Нещодавнє оновлення додало до лінійки і плагін-гібридну версію.

На вершині лінійки знаходиться потужний AMG GLE 63 S 4MATIC+. Оснащений 4,0-літровим бітурбованим V8 ручної збірки, він видає 603 кінські сили, що дозволяє розганятися до сотні за 3,7 секунди. При цьому автомобіль залишається практичним позашляховиком, здатним буксирувати причіп вагою до 7700 фунтів. Ця різноманітність версій і відповідність сучасним трендам і зробили GLE новим королем продажів Mercedes-Benz.

Exit mobile version