Відомий механік з YouTube Скотті Кілмер, чий авторитет у світі ремонту автомобілів ґрунтується на більш ніж півстолітньому досвіді, назвав уживану модель, яка, на його думку, є чудовим, хоча й часто недооціненим вибором для тих, хто прагне економічності та надійності. У своєму останньому відео Кілмер проаналізував Toyota Prius 2014 року, що належить одному з його клієнтів. Експерт звернув особливу увагу на те, що автомобіль з пробігом у 225 308 кілометрів досі використовує оригінальну гібридну батарею та демонструє вражаюче низький рівень споживання пального – всього 4,25 літра на 100 кілометрів, інформує Автопілот.

Кілмер підкреслив неоднозначне ставлення до Toyota Prius серед автомобілістів, зауваживши, що мільйони проданих екземплярів свідчать про наявність вагомих переваг цієї моделі. Він запропонував об’єктивно оцінити конкретний 11-річний автомобіль з чималим пробігом, який з моменту придбання новим перебував в одних руках. Фахівець зазначив, що збереження працездатності оригінальної гібридної батареї після такого пробігу та збереження низької витрати пального є значущим показником надійності.

Toyota Prius 2014. Зображення: Toyotaview

Попри стриманий зовнішній вигляд, який може здатися деяким покупцям нецікавим, Toyota Prius цього покоління вирізняється просторим салоном та високоефективною гібридною силовою установкою, що поєднує 1,8-літровий бензиновий двигун та 80-сильний електродвигун. Враховуючи вік найновіших представників цієї генерації, потенційні покупці можуть знайти вживані Prius третього покоління за досить привабливою ціною, яка може коливатися від близько 3750 доларів за автомобілі в гіршому стані до приблизно 7500 доларів за добре збережені екземпляри.

Під час тест-драйву, який Кілмер продемонстрував у своєму відео, він відзначив плавність ходу, яку забезпечує гібридна система автомобіля. Він пояснив, що на початку руху автомобіль використовує виключно електротягу, забезпечуючи тишу, а бензиновий двигун підключається при натисканні на педаль газу. Електричний режим призначений переважно для коротких дистанцій. Механік також звернув увагу на досить великий кліренс Prius, що дозволяє спокійніше долати нерівності на дорозі. Крім того, гібридна система включає рекуперативне гальмування, яке допомагає заряджати батарею та автоматично вимикає двигун під час зупинки, якщо батарея має достатній рівень заряду.

Хоча історія моделі Prius налічує десятиліття, починаючи з 1997 року, Скотті Кілмер особливо рекомендував придивитися до третього покоління, яке випускалося з 2009 по 2015 рік. Водночас, він настійно порадив майбутнім власникам вживаних Prius обов’язково перевіряти наявність повної історії обслуговування автомобіля. Це необхідно для того, щоб уникнути потенційних проблем з прокладкою головки блоку циліндрів, ремонт якої може виявитися складним та дорогим.

Кілмер зазначив, що проблеми з прокладкою найчастіше виникають через неналежне обслуговування двигуна. Він підкреслив, що регулярна заміна масла та фільтрів, як у випадку з автомобілем його клієнтки, допомагає уникнути таких проблем. Нехтування обслуговуванням призводить до зношування внутрішніх компонентів двигуна та, як наслідок, до прогорання прокладки головки блоку циліндрів, що тягне за собою значні витрати на ремонт, особливо враховуючи специфічну конструкцію двигуна, що працює за циклом Аткінсона.

Раніше Кілмер розповів, яку деталь автомобіля потрібно чистити раз на рік, щоб уникнути дорогого ремонту.

Exit mobile version