Журналісти видання Business Insider поспілкувалися з водіями, які займаються випробуваннями автопілота Tesla Full Self-Driving (FSD). У статті, опублікованій на сайті медіа, вони опитали дев’ять водіїв, які беруть або брали участь у випробуваннях. Спеціалісти були залучені до проєкту, відомого як «Проєкт Родео», названого так через те, що водії відчували себе ковбоями на дикому бику, намагаючись протриматися якомога довше.

Водії розповіли, що Tesla вимагала від них створення ризикованих ситуацій на дорозі. Такий підхід може пришвидшити удосконалення програмного забезпечення, але ставить під загрозу безпеку водіїв-експериментаторів та інших учасників дорожнього руху.

«Протягом всієї восьмигодинної зміни працюєш практично на адреналіні», — розповів один із водіїв. Один із випробувачів зізнався, що одного разу мало не збив велосипедиста: «він був у жаху. Автомобіль раптово рвонув на нього, і все, що я міг зробити, — це натиснути на гальма».

Декілька водіїв також зазначили, що неодноразово мало не врізалися у групи пішоходів. Tesla прагнула з’ясувати, наскільки близько електрокар може зупинитися перед людьми, не завдаючи їм шкоди.

Колишній член Національної адміністрації безпеки дорожнього транспорту (NHTSA) США Марк Роузкінд заявив, що виробники автомобілів зазвичай не діляться подробицями випробувань автопілота. «Якщо компанії не звітують про ці процеси, важко зрозуміти, що відбувається насправді», — зазначив він.

Читайте також: Вуличні перегони Lamborghini Aventador та Tesla Cybertruck розлютили поліцію (ВІДЕО)

Exit mobile version