Європейська комісія запровадила компенсаційне мито на імпорт акумуляторних електромобілів з Китаю терміном на п’ять років. Мито досягатиме 35,3% залежно від постачальників. Розслідування показало, що китайські автовиробники отримують значну вигоду від несправедливого субсидування, що становить загрозу для економічної стабільності виробників авто в ЄС.
Ось розміри мит для різних виробників:
- BYD – 17,0%
- Geely – 18,8%
- SAIC – 35,3%
- Tesla – 7,8%
- Інші компанії, що активно співпрацювали під час розслідування – 20,7%
- Компанії, що не співпрацювали – 35,3%
Водночас ЄС і Китай продовжують шукати альтернативні рішення, сумісні зі стандартами Світової організації торгівлі (СОТ), які допомогли б усунути виявлені проблеми. Єврокомісія також залишається відкритою до переговорів з окремими експортерами для врегулювання ситуації.
Читайте також: Китайські автомобілі Nio почали збирати людиноподібні роботи: як це виглядає