Водій київської маршрутки В’ячеслав Матвієнко відверто розповів про типи пасажирів, які найбільше дратують його під час роботи. В інтерв’ю YouTube-каналу Luki він поділився своїми спостереженнями та попросив пасажирів бути більш уважними та поважними. Про це згадує Фокус.
“Санта-Барбара” біля водія
Однією з найбільших причин роздратування для В’ячеслава є пасажири, які сідають на крісло біля водія та починають голосно розмовляти по телефону, відволікаючи його від дороги.
“Мене ваша “Санта-Барбара” не цікавить”, – каже водій.
Він навіть надрукував спеціальну табличку із забороною розмов біля водія, але, на жаль, не всі пасажири звертають на неї увагу.
“Зайці” та інші проблеми
В’ячеслав також розповів про інші типи пасажирів, які створюють проблеми:
- “Зайці”, які заходять на задні двері і не платять за проїзд.
- Неадекватні пасажири, яких доводиться просити покинути салон.
- Пасажири, які скупчуються біля дверей, заважаючи іншим входити та виходити.
- Пасажири, які не повідомляють голосно про зупинку або роблять це в останній момент.
- Водії-конкуренти, які дублюють маршрут і “крадуть” пасажирів.
Заклик до взаємоповаги
В’ячеслав Матвієнко закликає пасажирів бути більш уважними та поважними до водіїв маршруток. Він наголошує, що водії також люди, і їм потрібно зосередитися на дорозі, щоб забезпечити безпеку всіх пасажирів. Дотримання простих правил поведінки в громадському транспорті допоможе зробити поїздки комфортнішими як для пасажирів, так і для водіїв.
Не пропустіть: “Коля йде пішки, а Мар’яна поїде”: як українські таксисти обирають замовлення