Деякі автовласники намагаються зменшити витрати, заправляючи автомобіль бензином із нижчим октановим числом, ніж рекомендовано виробником. Проте експерти попереджають: така “економія” може обернутися серйозними витратами на ремонт і завдати значної шкоди транспортному засобу.

Що відбувається при використанні пального з низьким октановим числом?

Бензин із нижчим октановим числом більш схильний до раннього займання у камері згоряння двигуна. Це викликає детонацію — нерівномірне згоряння пального. Наслідки детонації включають:

  • Підвищене навантаження на поршні та циліндри.
  • Перегрів двигуна.
  • Прискорений знос деталей силового агрегата.

Як результат, двигун автомобіля може вийти з ладу, а його ремонт потребуватиме значних фінансових витрат.

До чого це призводить?

Спроба зекономити на пальному може викликати такі проблеми:

  • Збільшення витрат на ремонт. Поломки двигуна, спричинені використанням невідповідного пального, зазвичай потребують дорогого обслуговування або заміни ключових вузлів.
  • Зниження ефективності роботи двигуна. У результаті автомобіль може споживати більше пального, нівелюючи будь-яку потенційну економію.
  • Скорочення терміну служби автомобіля. Детонація та її наслідки значно зменшують довговічність силового агрегата.

Рекомендації експертів

Експерти наголошують на необхідності дотримання рекомендацій виробника щодо вибору пального. Якщо ваш автомобіль розрахований на використання бензину 98, то перехід на 95 категорично не рекомендується. Порушення цих рекомендацій може призвести до серйозних поломок двигуна.

Економія на бензині — це хибна вигода, яка зрештою призводить до збільшення витрат. Щоб уникнути дорогого ремонту й зберегти автомобіль у справному стані, водіям слід заправляти свої транспортні засоби пальним, що відповідає вимогам виробника.

Читайте також: Механік пояснив, через скільки хвилин після запуску двигуна можна включати пічку

Exit mobile version