Деякі водії надають перевагу всесезонним покришкам, не підозрюючи про їхні можливі ризики, особливо під час експлуатації в умовах низьких температур. Експерти попереджають, що така гума має усереднені характеристики, що робить її менш ефективною як улітку, так і взимку.

Особливості всесезонних шин

Всесезонні покришки мають гумову суміш, яка не є достатньо жорсткою для літньої спеки й водночас не досить м’якою для морозів. Як наслідок, такі шини зношуються швидше, ніж ті, що відповідають сезону, та призводять до підвищення витрат пального.

Крім того, їхня еластичність втрачається при низьких температурах, що негативно впливає на безпеку керування.

Безпека та керованість

У мінусову погоду всесезонні шини демонструють значно довший гальмівний шлях на сухому та мокрому асфальті, льоду та снігу, порівняно з сезонними шинами. Це зменшує контроль над автомобілем та підвищує ризик аварій. У більшості тестів такі покришки займають останні позиції, а їхня нестійка поведінка не додає впевненості водію.

Також ці шини не підходять для любителів спортивної їзди, оскільки не дозволяють реалізувати повний потенціал потужного автомобіля.

Коли всесезонні шини можуть бути виправдані

Проте в регіонах із м’яким кліматом, де навіть узимку температура залишається плюсовою, всесезонні покришки можуть стати зручним вибором. Вони підходять для водіїв, які проїжджають не більше 10 тисяч км на рік і не стикаються з екстремальними погодними умовами.

Читайте також: У яких випадках можна проїжджати на червоний сигнал світлофора

Exit mobile version