При виборі вживаного автомобіля пробіг – один з ключових факторів, який впливає на рішення про покупку. Багато водіїв обережно ставляться до автомобілів з пробігом понад 160 000 км, вважаючи, що вони менш надійні і можуть вимагати дорогого ремонту. Але чи справедливе це правило для електромобілів?

Електромобілі – інша історія

Експерт з вживаних автомобілів Аластер Крукс стверджує, що “міф про 160 000 км” не завжди актуальний, особливо коли мова йде про електромобілі. Ці автомобілі мають менше рухомих частин, ніж автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, тому їх термін служби може бути значно довшим.

Експерт з вживаних автомобілів стверджує, що “міф про 160 000 км” не завжди актуальний, особливо коли мова йде про електромобілі

А як щодо батареї?

Багато хто побоюється, що батарея електромобіля з великим пробігом буде зношена і не забезпечить достатнього запасу ходу. Проте, експерти AutoTrader стверджують, що деякі батареї можуть легко пропрацювати до 320 000 км. Більшість виробників надають гарантію на батарею протягом 8 років або 160 000 км, а в разі проблем готові її замінити.

Досвід показує

Фахівці WhatCar? зазначають, що батареї електромобілів “працюють набагато довше”, ніж передбачалося раніше. Вони наводять приклади автомобілів з пробігом понад 257 000 км, батареї яких все ще працюють на 80% від початкової ємності.

При виборі вживаного електромобіля не варто сліпо дотримуватися “міфу про 160 000 км”. Звертайте увагу на стан батареї, історію обслуговування та загальний технічний стан автомобіля. Електромобілі з великим пробігом можуть бути цілком надійними і служити вам ще довгі роки.

Цікаво знати: В якому автомобілі холодніше взимку – бензиновому чи дизельному

Exit mobile version