Інженер компанії Ferrari Фабриціо Фаваретто, який працює в компанії вже 24 роки, подав на реєстрацію патент на нову гібридну силову установку. Згідно з патентною заявкою, автомобіль оснащений стандартним електродвигуном на передній осі, а в задній частині розміщений двигун внутрішнього згоряння, що працює на водневому паливі. Особливість конструкції полягає в тому, що двигун розташований догори ногами, що дозволяє оптимізувати аеродинаміку і підвищити ефективність автомобіля на великих швидкостях.
Як повідомляє Motor1, двигун оснащений двома турбокомпресорами та двома балонами для водневого палива, розташованими по боках. Цікаво, що в патенті не згадується акумуляторна батарея для електромотора, що може свідчити про використання рекуперації енергії гальмування безпосередньо для живлення мотора.
Однак перспективи серійного виробництва такої силової установки залишаються невизначеними через високу складність обслуговування та потенційні проблеми з безпекою. Для доступу до ключових компонентів двигуна може знадобитися розбирання значної частини автомобіля. Поки що це рішення виглядає цікавим, але його практичність і переваги потребують детального вивчення на основі прототипу.