У 2025 році Китай стане свідком значного стрибка в розвитку технологій автономного водіння, оскільки очікується, що дві третини нових електромобілів будуть оснащені функціями автопілота. Цей прогноз базується на інформації, наданій порталом Gizmochina, який посилається на власні джерела, що свідчать про підготовку до революції безпілотних автомобілів на внутрішньому ринку, інформує український автомобільний сайт Автопілот.

Цікаво, що навіть бюджетні моделі, ціна яких не перевищує близько 13 914 доларів, будуть включати базові можливості автономного водіння. Таке швидке поширення технологій автономного водіння пояснюється зниженням вартості передових систем допомоги водієві (ADAS), що робить їх доступнішими для широкого кола споживачів.

За прогнозами, вже у 2025 році дві з трьох нових електричних машин, що з’являться на китайському ринку, будуть оснащені системами автономного керування рівня L2 або навіть вище

За прогнозами, вже у 2025 році дві з трьох нових електричних машин, що з’являться на китайському ринку, будуть оснащені системами автономного керування рівня L2 або навіть вище. Варто зазначити, що системи L2 здатні контролювати кермо, прискорення та гальмування, проте вимагають постійного контролю з боку водія. Водночас, більш прогресивні функції L3+, які дозволяють керувати автомобілем без участі водія за певних умов, також знаходяться на стадії активного розвитку. Проте, повноцінна автоматизація (рівні L4 та L5) поки що залишається питанням майбутнього.

Конкуренція на ринку автономних технологій в Китаї є досить жорсткою. Незважаючи на те, що Tesla залишається світовим лідером у цій сфері, компанія стикається із серйозними викликами в Китаї. Після рекордних продажів наприкінці 2024 року, Tesla змушена боротися за свої позиції з місцевими виробниками електромобілів, такими як BYD. Крім того, глобальна цінова війна негативно вплинула на показники прибутку Tesla, а виручка за четвертий квартал не виправдала очікувань аналітиків.

Останні новини: З київських вулиць приберуть понад тисячу пошкоджених під час обстрілів автівок: яка доля їх чекає

Exit mobile version