Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»5 моторів, які краще оминути при купівлі авто
    Автомобілі

    5 моторів, які краще оминути при купівлі авто

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко21 Липня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Daniel Andraski / Pexels

    Деякі автомобільні двигуни, що свого часу здобули престижні нагороди за інновації, економічність та культуру роботи, з роками перетворилися на справжній головний біль для своїх власників. Гучні титули та обіцянки виробників не вберегли водіїв від серйозних та дорогих поломок, які виявилися масовими. Сьогодні, маючи багаторічний досвід експлуатації, експерти склали списки агрегатів, яких краще уникати при покупці вживаного авто, інформує Автопілот з посиланням на Auto Świat.

    Одним із найгучніших провалів останніх років став 1.2-літровий двигун PureTech від концерну PSA, який зараз є частиною Stellantis. Цей трициліндровий агрегат встановлювали на безліч популярних моделей Peugeot, Citroën та Opel. Його ключовою проблемою став ремінь ГРМ, що працює в масляній ванні. З часом матеріал ременя починає руйнуватися під дією моторного масла, а його частинки забивають маслоприймач та канали системи змащення. Це призводить до масляного голодування, відмови вакуумного підсилювача гальм і, в кінцевому підсумку, до капітального ремонту або заміни двигуна.

    Не менш сумної слави зажив двигун 1.6 THP, розроблений спільно PSA та BMW. Цей мотор свого часу теж отримував нагороди, але на практиці виявився вкрай примхливим. Головними його бідами є передчасне розтягування ланцюга ГРМ, що призводить до збою фаз газорозподілу, а також інтенсивне утворення нагару на впускних клапанах. Це спричиняє втрату потужності, нерівну роботу та підвищену витрату палива. Власники часто стикалися з необхідністю дорогої процедури чищення клапанів.

    Концерн Volkswagen також має у своїй історії проблемні агрегати, зокрема, ранні версії двигунів серії TSI. Наприклад, мотори 1.4 TSI з родини EA111 страждали від ненадійного ланцюгового приводу ГРМ, який міг перескочити навіть при невеликих пробігах. Більш потужні 1.8 та 2.0 TSI покоління EA888 «прославилися» надмірним споживанням масла через невдалу конструкцію поршневих кілець. Хоча в пізніших ревізіях багато проблем було вирішено, на вторинному ринку все ще багато автомобілів із цими ризикованими силовими установками.

    Свій «скелет у шафі» є і у компанії Ford. Йдеться про деякі версії двигунів EcoBoost. Популярний 1.0-літровий трициліндровий мотор, як і французький PureTech, має ремінь ГРМ в маслі, що створює схожі ризики його руйнування та засмічення системи. А 1.6-літровий EcoBoost став відомим через схильність до перегріву, викликану дефектами в системі охолодження. Несправність могла призвести до тріщин у головці блоку циліндрів, що означало дуже дорогий ремонт.

    Навіть легендарні дизельні двигуни TDI від VAG не уникли серйозних конструктивних прорахунків. Зокрема, 2.0-літровий агрегат з насос-форсунками (PD) мав проблеми з тріщинами в голівці блоку циліндрів та відмовою самих форсунок. Не варто забувати і про глобальний скандал «Дизельгейт», який хоч і не був пов’язаний з механічною надійністю, але став величезною «моторною аферою», що підірвала довіру до бренду.

    Отже, обираючи вживаний автомобіль, не варто сліпо довіряти маркетинговим гаслам та нагородам минулих років. Історія показує, що навіть найвідоміші виробники іноді випускають на ринок відверто невдалі агрегати. Ретельна перевірка історії обслуговування та професійна діагностика перед покупкою є обов’язковими, особливо якщо під капотом знаходиться один із згаданих у цьому списку двигунів.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    1.2 PureTech Ford EcoBoost двигун 1.6 THP двигуни TSI ненадійні двигуни проблемні двигуни рейтинг двигунів

    Читайте також

    Lexus припиняє продажі LC Hybrid

    22 Липня, 2025

    Для чого потрібен X-Mode в Subaru і як ним правильно користуватись

    22 Липня, 2025

    Що відомо про нову гібридну версію Mitsubishi Outlander

    22 Липня, 2025

    НОВЕ

    Що таке очищення двигуна від нагару і чи справді воно потрібне

    22 Липня, 2025

    Автомеханік радить терміново замінити цю деталь у вживаних авто

    22 Липня, 2025

    Lexus припиняє продажі LC Hybrid

    22 Липня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.