Американська некомерційна організація Consumer Reports провела масштабне випробування електромобілів, аби зʼясувати, наскільки їхній реальний запас ходу відповідає офіційним даним. Тестування відбувалося влітку за температури повітря від +20 до +32 °C. Електрокари рухались трасою зі сталою швидкістю 113 км/год у режимі максимальної енергоефективності, доки повністю не зупинялися. Дистанцію фіксували за допомогою GPS-трекера, пише Автопілот.

Для порівняння брали офіційні показники, визначені за методикою EPA — Агентства з охорони довкілля США. Всі автомобілі мали однакові налаштування клімат-контролю, рекомендований тиск у шинах та мінімальний рівень рекуперативного гальмування. Цей тест став продовженням аналогічного дослідження, проведеного у грудні 2023 року.

Найбільше розчарування — Volvo C40, який проїхав лише 373 км, тобто на 58 км менше заявленого EPA-показника. Tesla Model 3 також дещо не дотягла — на 19 км менше. Водночас деякі моделі навіть перевершили очікування: Acura ZDX проїхала на 14,5 км більше, а Cadillac Lyriq — на 18 км більше, ніж вказано у специфікації.

Інші учасники — Kia EV9, Hyundai Ioniq 6, Honda Prologue і FIAT 500e — продемонстрували запас ходу з відхиленням у межах 6–8 км, що вписується в статистичну похибку.

Найкращі результати показали:

  • Mercedes-Benz EQE 350 4Matic: +116 км до заявленого
  • BMW i4 M50: +75 км
  • BMW iX xDrive 50: +74 км

А от у списку аутсайдерів:

  • Tesla Model S Long Range: -62 км
  • Lucid Air Touring: -64 км
  • Ford F-150 Lightning Extended Range: -80 км

Очікується, що з розширенням офіційного списку сертифікованих електрокарів у США рейтинг надалі оновлюватиметься. Нове дослідження дозволяє покупцям краще орієнтуватися в реальних можливостях авто, а не лише довіряти цифрам у технічному паспорті.

Читайте також чи безпечно перебувати в машині під час грози.

Exit mobile version