Представники компанії Hyundai повідомили, що автоконцерн запускає новий бренд електромобілів. У такий спосіб південнокорейська компанія планує завоювати лідерство на ринку.

На даний момент лідером ринку EV є Китай, який за минулий рік досяг показників у 23% (6,68 млн од.) електрокарів серед усіх продажів. Цей показник позначив зростання на 12% порівняно з 2021 роком і становив третину від усього ринку EV.

Для створення нового бренду електромобілів Hyundai активно співпрацює із китайською компанією BAIC. Компанії давно є партнерами, 2002 року вони створили спільне підприємство для будівництва автомобільного заводу на території Китаю.

Проект запущено під кодовою назвою OE RE. Він є частиною стратегії Hyundai із запуску п’яти нових моделей електрокарів протягом п’яти років.

Варто зазначити, що однією з основних цілей запуску нового бренду є збільшення продажів на території Китаю. За останні роки Hyundai спостерігає лише зниження обсягу продажу. У 2022 році автовиробник зазнав операційних збитків у розмірі 598 мільйонів доларів через зростаючу конкуренцію в галузі.

Крім нового бренду компанія планує представити для ринку Китаю свої електрокари IONIQ EV. Однак представники автовиробника вважають, що запуск нового бренду, створеного спеціально для Китаю, допоможе повернути Hyundai конкурентоспроможність.

Share.
Exit mobile version