Компанія Nissan представила в Японії спеціальну версію свого популярного сімейного кросовера — X-Trail Nismo. Ця модифікація, розроблена спортивним підрозділом бренду, отримала не лише агресивніший зовнішній вигляд, але й суттєві технічні доопрацювання шасі для більш динамічного водіння, інформує Автопілот з посиланням на Autocar.
Ключовим елементом модернізації стала нова підвіска. Інженери встановили спеціальні амортизатори з клапанами коливань від відомої фірми KYB. За словами представників Nissan, ця технологія забезпечує ефективніше поглинання нерівностей на низьких швидкостях, ніж стандартні компоненти. Результатом є значно кращий компроміс між керованістю кузова в поворотах та загальним комфортом під час руху, що робить автомобіль одночасно і спортивним, і зручним для щоденних поїздок.
Для покращення зчеплення з дорогою та керованості автомобіль оснастили новими 20-дюймовими легкосплавними дисками. Вони взуті в шини Michelin Pilot Sport EV, які на 20 мм ширші за ті, що встановлюються на інші комплектації X-Trail. На додаток, було переналаштовано систему електричного підсилювача керма, щоб вона відповідала новим характеристикам шасі та забезпечувала водієві більш точний зворотний зв’язок.
Під капотом версії Nismo знаходиться вже знайома гібридна силова установка e-Power з повним приводом. Вона складається з 1,5-літрового бензинового двигуна, який не приводить у рух колеса, а виконує роль генератора для зарядки батареї, та двох електромоторів. Сукупна потужність системи становить 201 кінську силу та 330 Нм крутного моменту, що забезпечує миттєвий відгук на педаль акселератора.
Інженери Nismo також попрацювали над налаштуваннями повнопривідної трансмісії. Систему перекалібрували таким чином, щоб більша частина крутного моменту передавалася на задні колеса. Як стверджують у Nissan, це робить поведінку кросовера більш задньопривідною, дозволяючи водієві легше коригувати траєкторію руху в повороті за допомогою акселератора.
Візуально X-Trail Nismo легко впізнати за агресивним аеродинамічним обвісом з фірмовими червоними акцентами Nismo. Новий дизайн, зокрема масивніший передній сплітер та задній дифузор, має і практичне значення. За даними компанії, ці елементи зменшують підіймальну аеродинамічну силу на 29% порівняно зі стандартною версією, що підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях.
Інтер’єр також отримав спортивні риси. Як опція для X-Trail Nismo доступні ковшоподібні сидіння Recaro з посиленою бічною підтримкою, що надійно фіксують водія та пасажира під час динамічної їзди.
На ринку Японії ціни на новинку стартують з позначки 5 416 400 єн, що еквівалентно приблизно 34 500 доларам. Наразі офіційного підтвердження щодо появи версії Nismo на європейському ринку немає. Однак нещодавній дебют Ariya Nismo в Європі дає надію, що спортивний кросовер також може дістатися до інших країн, хоча ймовірно, з суттєво вищим цінником, який може наблизитися до 50 000 фунтів стерлінгів у Великій Британії.