Компанія Kia розкрила деталі своєї майбутньої стратегії, яка виявилася напрочуд гнучкою та багатовекторною. Президент компанії Хо-сунг Сонг підтвердив, що автовиробник не робитиме ставку виключно на електромобілі, а продовжить розвивати всі актуальні технології силових агрегатів, щоб задовольнити попит на різних глобальних ринках, інформує Автопілот з посиланням на Autocar.

Ключовим елементом цієї гнучкості є принципово новий підхід до розробки, що полягає у розділенні апаратного та програмного забезпечення. За словами Сонга, це дозволяє компанії створювати абсолютно різні за типом та призначенням транспортні засоби на базі однієї уніфікованої платформи. Такий підхід значно прискорює та здешевлює розробку, відкриваючи простір для сміливих експериментів.

Важливим джерелом натхнення та технологічних рішень для майбутніх легкових автомобілів стане нова лінійка комерційних фургонів PBV. Перша модель, PV5, з’явиться незабаром, а за нею підуть більший фургон PV7 у 2027 році та флагманський PV9 у 2029 році. Досвід, отриманий при інтеграції програмного забезпечення в цих комерційних моделях, буде масштабований на весь модельний ряд Kia.

Для європейського ринку кінцевою метою залишається повний перехід на електромобілі. Хо-сунг Сонг переконаний, що в Європі існує стійкий тренд до електрифікації, і Kia прагне стати одним із найсильніших гравців у цьому сегменті. Компанія планує запропонувати споживачам «дуже повну» лінійку електрокарів, щоб максимально наростити обсяги продажів.

Водночас, дивлячись на світовий попит, керівництво Kia розуміє необхідність збереження альтернативних силових установок. Йдеться про класичні гібриди, плагін-гібриди та так звані електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV або REx). Ця гнучкість дозволить бренду залишатися конкурентоспроможним у регіонах, де електрична інфраструктура ще не розвинена.

Особливий інтерес компанія виявляє до технології range-extender. Вона вважається особливо перспективною для великих і важких автомобілів, де використання виключно акумуляторних технологій є менш доцільним через вагу та вартість батарей. Очікується, що перший автомобіль Kia з такою установкою з’явиться на ринку до кінця поточного десятиліття як частина еволюції гібридної пропозиції для великих моделей.

Двигуни внутрішнього згоряння також залишаться в строю. Вони відіграватимуть важливу роль на ринках, що розвиваються, наприклад, у Північній Африці, де відсутня необхідна інфраструктура для масової електрифікації. Через це Хо-сунг Сонг підкреслив, що Kia не встановлює кінцевої дати для розробки та виробництва ДВЗ.

Окрім технологічних змін, Kia вже планує нову еволюцію дизайну своїх моделей. Керівництво компанії визнає, що дизайн є одним із ключових факторів, що впливають на рішення клієнтів про покупку. Поточна філософія дизайну успішно працює на ринку вже близько п’яти років, і настав час думати про її оновлення, щоб залишатися на крок попереду конкурентів та підтримувати інноваційний імідж бренду.

Exit mobile version