Nissan Leaf, один із піонерів масового ринку електромобілів, проходить кардинальне оновлення. Третє покоління, що вийде як модель 2026 року, зазнало однієї з найбільших трансформацій в автомобільній індустрії за останній час, позбувшись усіх ключових недоліків попередника: застарілого дизайну, неконкурентного запасу ходу та повільного порту зарядки CHAdeMO, інформує Автопілот.
Найпомітніша зміна — це повний перегляд дизайну. Новий Leaf перетворився з консервативного хетчбека на стильний кросовер-купе. Його форма нагадує жука, а пропорції з короткими звисами та вигнутою лінією даху надають йому сучасного та динамічного вигляду.
Аеродинаміка була одним із пріоритетів: коефіцієнт лобового опору становить 0,26, що є значним покращенням. Вперше для Nissan автомобіль отримав висувні дверні ручки спереду, тоді як задні приховані в задній стійці для більш чистого профілю. Передня частина виконана у фірмовому стилі “крила”, а задні ліхтарі мають цікавий мотив “2-3”, що японською вимовляється як “ні-сан”.
Новий Leaf побудований на сучасній платформі AmpR, що й Nissan Ariya. Більшість версій отримають літій-іонну батарею на 75 кВт-год. У поєднанні з переднім приводом та двигуном на 214 к.с. це забезпечує запас ходу до 488 км у комплектації S+, що майже на 150 км більше, ніж у найкращої версії попереднього покоління.
Технології зарядки також зробили крок уперед. Leaf 2026 підтримує швидку зарядку постійним струмом потужністю до 150 кВт, що дозволяє зарядити батарею з 10% до 80% за 35 хвилин. Автомобіль оснащений двома портами: стандартним J1772 та NACS (стандарт Tesla), що значно розширює доступ до зарядних станцій. Функції Plug & Charge (автоматична авторизація на станції) та Vehicle-to-Load (можливість живити зовнішні пристрої) будуть стандартними.
Салон нового Leaf — це величезне оновлення, виконане в стилі старшої моделі Ariya. Багаторівнева панель приладів створює відчуття простору. Завдяки плоскій підлозі замість традиційної центральної консолі використовуються компактні підсклянники, а селектор передач виконаний у вигляді кнопок на панелі.
У стандартній комплектації встановлено два екрани по 12,3 дюйма, а у вищих версіях — по 14,3 дюйма. Бездротові Apple CarPlay та Android Auto є стандартними для всіх моделей. Простір для пасажирів значно збільшився, особливо для заднього ряду, де місця для ніг стало майже на 23 см більше. Хоча об’єм багажника з піднятими сидіннями трохи зменшився (566 літрів), зі складеними задніми сидіннями він досягає вражаючих 1572 літрів.
Nissan Leaf 2026 року з’явиться у дилерів цієї осені. Компанія ще не оголосила ціни, але очікується, що вони не будуть кардинально відрізнятися від поточної стартової ціни у $29,280. Новий Leaf став кращим у всіх ключових аспектах, перетворившись із застарілого першопрохідця на сильного та конкурентоспроможного гравця на сучасному ринку електромобілів.
Читайте також про 4 вірні ознаки скрученого пробігу в автомобілі.