Сучасні автомобілі стають дедалі терпимішими до помилок водіїв. Однак, не всі ми їздимо на нових автомобілях, і навіть з ними існують ризики. Багато хто з нас має звички, які, хоч і не призводять до миттєвих поломок, з часом можуть завдати шкоди автомобілю, інформує Автопілот.

Водії часто ігнорують попередження та повідомлення на панелі приладів, вважаючи, що якщо машина не ламається відразу, то нічого страшного не станеться. Але така легковажність може обійтися дорого.

Ось перелік поширених шкідливих звичок, які можуть призвести до проблем з автомобілем.

Водіння з рукою на важелі перемикання передач

Хоча автомобілів з автоматичною коробкою передач стає все більше, на дорогах ще багато машин з “механікою”. Постійна опора на важіль перемикання передач створює навантаження на вузли коробки передач, що з часом може призвести до ускладнень з перемиканням або навіть “вискакування” передач.

Тримання ноги на педалі зчеплення

Навіть легке натискання на педаль зчеплення під час руху призводить до навантаження на вижимний підшипник і може викликати прослизання зчеплення, що призводить до його перегріву. При зупинках на світлофорі або в пробці краще перевести передачу в нейтральне положення та відпустити педаль зчеплення. Особливо шкідливо тримати машину на напіввижатому зчепленні на схилі.

Їзда на “паливних парах”

Відкладання заправки до моменту, коли загоряється лампочка резерву, може бути шкідливим. При малому рівні палива збільшується конденсація водяної пари в баку (особливо взимку), що може призвести до проблем з паливною системою. Крім того, паливний насос перекачує більше палива, ніж використовує двигун, і надлишок повертається в бак. При малому рівні палива воно сильніше нагрівається. Також зростає ризик потрапляння забруднень з дна бака в паливну систему.

Автор фото: Chris F

Заливання паливного бака “під кришку”

Заправка “до відстрілу” недостатня, і водії продовжують заливати пальне, яке не поміщається. Паливні баки мають “повітряну подушку” для компенсації розширення палива при зміні температури. Переповнений бак може призвести до потрапляння палива у вентиляційну систему, вугільний фільтр та навіть до витоку, що небезпечно.

“Газування” на холодному двигуні

Різкі прискорення на непрогрітому двигуні можуть призвести до його зносу. Поршні нагріваються швидше, ніж блок двигуна, що може призвести до їх розширення та заклинювання. Також страждають турбокомпресори. Перші кілька кілометрів після запуску двигуна слід їхати спокійно.

Їзда на низьких обертах і прискорення на високій передачі

Хоча економія палива важлива, їзда на занадто низьких обертах, коли двигун “тремтить”, створює велике навантаження на колінчастий вал і двомасовий маховик (якщо він є). Це може призвести до їхнього передчасного зносу.

Залишення увімкненими двірників при вимкненні запалювання

У старих автомобілях, якщо забути вимкнути двірники, вони можуть запуститися автоматично при наступному запуску двигуна. Якщо вони примерзли до скла, це може призвести до поломки запобіжника, двигуна або механізму склоочисників.

Додавання невеликої кількості палива або AdBlue

Електроніка автомобіля може не розпізнати невеликі заправки, що може призвести до некоректного відображення рівня палива. З AdBlue ще гірше: якщо система не розпізнає доливку, автомобіль може бути заблокований. Крім того, не можна доливати AdBlue при працюючому двигуні, а заливання з вантажних заправок може пошкодити систему SCR.

Дотримання цих простих правил допоможе зберегти ваш автомобіль у хорошому стані та уникнути дорогих ремонтів.

Раніше Автопілот назвав 3 помилки під час заміни шин, які можуть обернутись неприємностями на дорозі.

Exit mobile version