Володіння Bugatti Veyron — мрія багатьох автолюбителів. Але за престижем і неперевершеною потужністю ховаються й неочікувані труднощі, головна з яких — захмарні витрати на обслуговування. Колишній власник Veyron Карл Хартлі поділився показовою історією, яка розкриває закулісся ремонту одного з найдорожчих серійних авто у світі, інформує Автопілот з посиланням на ТопЖир.
Все почалося з банальної несправності перемикача зовнішніх дзеркал. Здавалося б, дрібниця, проте офіційний сервіс Bugatti оцінив ремонт у $15 500. Причина — необхідність заміни всієї дверної панелі разом із механізмом, адже окремо перемикач компанія не постачає.
Однак Хартлі не поспішав віддавати десятки тисяч і звернувся до знайомого, який працював у сфері автоспорту. Той швидко з’ясував, що несправна деталь — це звичайний перемикач від Volkswagen, який коштує лише $1.20. Ремонт зайняв близько 20 хвилин, і суперкар знову був у повній справності. Таким чином, замість того щоб витрачати суму, еквівалентну ціні нової малолітражки, власник Bugatti обійшовся буквально в копійки.
Цей випадок викриває глибшу проблему: у багатьох автомобілях класу люкс використовуються ті ж компоненти, що й у доступніших моделях концерну. Bugatti, як і Lamborghini, Porsche або Bentley, входить до групи Volkswagen, тож перетин у деталях — не рідкість. Проте офіційні сервіси часто пропонують складні та надмірно дорогі рішення навіть у випадках, коли поломка має елементарну природу.
Звичайно, не всі ремонти Bugatti можна вирішити таким способом. Наприклад, заміна паливного бака може коштувати десятки тисяч доларів, а деякі сенсори — лише кількадесят. Та головний урок цієї історії — завжди варто шукати альтернативні шляхи, перш ніж погоджуватися на дорогий ремонт.
У світі елітних авто раціональний підхід до обслуговування рідко обговорюється публічно. Але приклад Карла Хартлі показує: іноді знання, здоровий глузд і трохи зв’язків можуть зекономити тисячі. І найголовніше — нагадують, що навіть суперкар не застрахований від банального перегорілого перемикача, а далеко не кожна деталь є унікальною лише тому, що на капоті — емблема Bugatti.
Читайте також, чому показники спідометра не відповідають реальній швидкості.